Anugerah Tuhan Yang Sempurnakan Ku

Kaulah bidadari dalam hidupku. Bila kau jauh Aku selalu rindu Bila kau ada Hatikan berbunga.


Pin On Basortusu

Anugerah Tuhan yang sempurnakanku Bila kau jauh Aku selalu rindu Bila kau ada Hatikan berbunga Ku akan selalu menjadi bintangmu Menerangi gelap dan mimpimu Aku setia di sini mengusap tangismu Menemani sunyi di hatimu.

Anugerah tuhan yang sempurnakan ku. Aku setia di sini mengusap tangismu. Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku Bila kau jauh Aku selalu rindu Bila kau ada Hatikan berbunga Ku akan selalu menjadi bintangmu Menerangi gelap dan mimpimu Aku setia di sini mengusap tangismu Menemani sunyi di hatimu Bila kau jauh Aku selalu rindu Bila kau ada Hatikan berbunga. Yang Sempurnakan ku.

Anugerah Tuhan yang sempurnakanku Bila kau jauh aku selalu rindu Bila kau ada hati kan berbunga. Yang Sempurnakanku - 6ixth Sense. Nia ada kwn2 yg sentiasa di sisi Nia.

Anugerah Tuhan Yang Sempurnakan Ku. Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku Bila kau jauh Aku selalu rindu Bila kau ada Hatikan berbunga Ku akan selalu menjadi bintangmu Menerangi gelap dan mimpimu Aku setia di sini mengusap tangismu Menemani sunyi di hatimu Bila kau jauh Aku selalu rindu Bila kau ada Hatikan berbunga. Chorus Ku akan selalu menjadi bintangmu Menerangi gelap dan mimpimu.

6ixth Sense - Yang Sempurnakanku. Ku akan selalu menjadi bintangmu. Am Bila kau jauh Em Aku selalu rindu Dm Bila kau ada E Hatikan berbunga Chorus.

Request Chord Services Organizes Chords Collection. Am Em Am Em Am Em F Em Verse 1. Anugerah Tuhan yang sempurnakanku Bila kau jauh aku selalu rindu Bila kau ada hati kan berbunga Ku akan selalu menjadi bintangmu Menerangi gelap dan mimpimu Aku setia disini mengusap tangismu Menemani sunyi di hatimu.

Ku akan selalu menjadi bintangmu Menerangi gelap dan mimpimu Aku setia di sini. Bila kau jauh Aku selalu rindu Bila kau ada Hatikan berbunga. Menerangi gelap dan mimpimu.

Nia bersyukur dengan hidup yg Nia lalui skrg. Kaulah bidadari dalam hidupku Yang selalu hadir di dalam mimpiku Bunga yang selalu harumi hariku Anugerah Tuhan yang sempurnakanku Bila kau jauh aku selalu rindu Bila kau ada hati kan berbunga Ku akan. Bila kau jauh aku selalu rindu Bila kau ada hati kan berbunga.

Yang Sempurnakanku Chord Am Em Am Em F E Am Em Kaulah bidadari dalam hidupku Dm E Yang selalu hadir di dalam mimpiku Am Em Bunga yang selalu harumi hariku Dm E Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku Am Bila kau jauh Em Aku selalu rindu Dm Bila kau ada Em E Hatikan berbunga Chorus Am Em F C Ku akan selalu menjadi bintangmu Dm G C Menerangi gelap. YANG SEMPURNAKANKU - authorSTREAM Presentation. Am Em Kaulah bidadari dalam hidupku Dm E Yang selalu hadir di dalam mimpiku Am Em Bunga yang selalu harungi hariku Dm E Anugerah Tuhan yang sempurnakanku Pre Chorus.

Yang selalu hadir di dalam mimpiku. Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku. Posted by lulu maya at 418 AM.

Bunga yang selalu harungi hariku. Intro Cm Gm Cm Gm Cm Gm Fm Gm Cm Gm Kaulah bidadari dalam hidupku Fm Gm Yang selalu hadir di dalam mimpiku Cm Gm Bunga yang selalu harumi hariku Fm Gm Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku Cm Bila kau jauh Gm Aku selalu rindu Fm Bila kau ada Gm Hatikan berbunga Chorus Cm Gm Fm. Presentations PPT KEY PDF.

Am Em F C Ku akan selalu menjadi bintangmu Dm G C E Menerangi gelap dan mimpimu Am. Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku. Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku Bila kau jauh Aku selalu rindu Bila kau ada Hatikan berbunga Chorus Ku akan selalu menjadi bintangmu Menerangi gelap dan mimpimu Aku setia di sini mengusap tangismu Menemani sunyi di hatimu Bila kau jauh Aku selalu.

Setiap pemberian yang baik dan setiap anugerah yang sempurna datangnya dari atas diturunkan dari Bapa segala terang. Ku akan selalu menjadi bintangmu. Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku Cm Bila kau jauh Gm Aku selalu rindu Fm Bila kau ada Gm Hatikan berbunga Chorus Cm Gm Fm D Ku akan selalu menjadi bintangmu.

Yang selalu hadir di dalam mimpiku Bunga yang selalu harungi hariku Anugerah Tuhan yang sempurnakanku Bila kau jauh Aku selalu rindu Bila kau ada Hatikan berbunga Ku akan selalu menjadi bintangmu Menerangi gelap dan mimpimu Aku setia di sini. Pada-Nya tidak ada perubahan atau. Karena Tuhan sudah lebih dulu tahu apa yang seharusnya layak untuk kita terima sebagai upah ketulusan hati sebab Tuhan melihat hingga kedalaman hati bukan hanya dari kulit luarnya saja.

Delivered by Dark Kurosaki. Kaulah bidadari dalam hidupku Yang selalu hadir di dalam mimpiku Bunga yang selalu harumi hariku Anugerah Tuhan yang sempurnakanku Bila kau jauh aku selalu rindu Bila kau ada hati kan berbunga Ku akan selalu menjadi bintangmu Menerangi gelap dan mimpimu Aku setia disini mengusap tangismu Menemani sunyi di hatimu Bila kau jauh aku selalu rindu. 6ixth Sense - Yang Sempurnakan Ku Chord - Malay Gitar Kord Tab Chords Easy Chord Lyrics.

Lirik Lagu Yang Sempurnakan Ku Sixth Sense Kaulah bidadari dalam hidupku Yang selalu hadir di dalam mimpiku Bunga yang selalu harumi hariku Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku. Ku akan selalu menjadi bintangmu Menerangi gelap dan mimpimu Aku setia disini mengusap tangismu Menemani sunyi di hatimu Bila kau jauh aku selalu rindu Bila kau ada hati kan berbunga. Kaulah bidadari dalam hidupku Yang selalu hadir di dalam mimpiku Bunga yang selalu harungi hariku Anugerah Tuhan yang sempurnakanku Bila kau jauh Aku selalu rindu Bila kau ada Hatikan berbunga Ku akan selalu menjadi bintangmu.

Anugerah Tuhan yang sempurnakanku Bila kau jauh aku selalu rindu Bila kau ada hati kan berbunga Ku akan selalu menjadi bintangmu. Yang selalu hadir di dalam mimpiku Bunga yang selalu harungi hariku Anugerah Tuhan yang sempurnakanku. Lirik Lagu Kunci Gitar Chord 6ixth Sense - Yang Sempurnakanku.

Kaulah bidadari dalam hidupku Yang selalu hadir di dalam mimpiku Bunga yang selalu harumi hariku.


Beautiful Hijab Don T Bother Yourself For The Sake Of Others Islamic Love Quotes Islamic Quotes Wallpaper Daughter Love Quotes


Pin On Kim Samuel

Comments

Postingan Populer

Tokoh Anugerah In English

Kad Dato Jpn

Sijil Anugerah In English Template